Yardım

Myfi internet sitemizden, iletişim bölümümüzdeki formu doldurarak online abonelik başvuru yapabilir yada +90 264 440 0000 numaralı telefon numarasından bize ulaşarak abonelik talebinizi iletebilirsiniz.

İnternet üzerinden aylık kullanım ücretinizi online olarak ödeyebilir veya ödeme noktalarımızdan ödeme işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

Web sitemizdeki iletişim bölümünden formu doldurarak ya da +90 264 440 00 00 numaralı telefondan bize ulaşarak arıza kaydı oluşturabilir teknik destek alabilirsiniz.

Web sitemiz üzerinden tüketici şikayetleri bölümünden şikayet formunu doldurarak ya da +90 264 440 00 00 numaralı telefondan bize ulaşarak şikayetlerinizi iletebilirsiniz.

Myfi aboneliğinizi iptal ettirmek için; Myfi noktalarından ya da telefon üzerinden bize ulaşarak iptal başvurusunda bulunabilir, randevu alabilirsiniz. Randevu tarihinden itibaren 3 iş günü içerisinde teknik ekimiz çalışır durumdaki modem, çanak ve kullanılabilir durumdaki kabloları teslim alır. Şubelerimizden kurulumda ödemiş olduğunuz ücretin yarısını iade alarak iptal işlemini tamamlayabilirsiniz.

Myfi web sitemizdeki iletişim bölümünden formu doldurarak ya da +90 264 440 00 00 numaralı telefondan bize ulaşarak arıza kaydı oluşturabilirsiniz. Teknik ekibimiz sizinle iletişime geçerek en kısa zamanda arızanız giderilecektir.

Web sitemizden online ödeme http://odeme.myfi.com.tr/ sayfamızdan Kullanım Sorgulama bölümünden aylık veri kullanım detaylarına ulaşabilirsiniz.

Myfi müşteri hizmetlerine +90 264 440 00 00 numaralı telefondan ulaşarak paket değişikliği talebinizi bize iletebilirsiniz. Talebiniz alındıktan sonra paket değişikliğiniz yapılacaktır.

Online İşlemler


Gizlilik ve Kullanım Koşulları © 2019 MYFI. Her Hakkı Saklıdır.